Clinique - Turnaround Revitalizing Lotion

Ahojte kozmetickí maniaci!

Dnešná recenzia bude venovaná asi všetkým, okrem úplných vyznávačov prírodnej a vegánskej kozmetiky. Hydratácia pleti je veľmi dôležitá celoročne a pre každý typ pleti. A už dávno neplatí, že čím mastnejší krém tým viac pleť hydratuje a vyživuje. 

Ja ako vlastníčka mastnej a mierne problematickej pleti som hľadala nejaký produkt, ktorý by moju pleť viac hydratoval, ale zároveň nebol mastný a neobsahoval niektoré zložky, ktoré sú komedogénne a mohli by stav pleti mohli zhoršovať. 
Nakoniec sa mi teda podarilo na Paula´s Choice vybrať produkt, ktorý spĺňal moje kritéria a to Clinique Turnaround Revitalizing Lotion. 


Produkt som si kupovala na e-shope Marionnaud, kde bol za veľmi výhodnú cenu a v danom období sa mi dokonca nerátalo ani poštovné. Takže som celkovo platila 23,49 €. 

Turnaround Revitalizing Lotion je pôvodne myslený ako krok medzi bežným tonerom a sérom a až následne sa aplikuje denný/nočný krém. Na moju pleť by to už bolo až moc vrstiev, takže pre mňa je tento Revitalizing Lotion len krok medzi bežným tonerom a krémom, čiže zastáva úlohu séra. Dokonca sa musím priznať, že občas ho používam samostatne a krém si už na pleť ani nedávam, najmä v letných mesiacoch, keby sa mi pleť v noci pod nánosom dvoch vrstiev zbytočne potila. 

Samotný produkt sa predáva vo veľkom 200 ml balení. Naozaj veľké balenie, ktorého spotreba istú dobu trvá a aj samotný produkt má expiráciu až 24 mesiacov po otvorení. Takže spotrebovať za tie dva roky ho je možné. 

Balenie po otvorení má zvláštny aplikátor, ktorý umožňuje aplikovať po menších kvapkách. 


Tento "lotion" má tekutú, jemne tekuto-gélovitú konzistenciu, ktorá zabezpečuje to, že sa dá aplikovať nielen pomocou vatového tampónu, ale dokonca aj prstami, jemne roztrieť a vtrieť do pleti. 


Poďme ale k nejakým vlastnostiam produktu. Produkt ako taký nie je parfemovaný, ako to je u väčšiny produktov od Clinique. Tento "gelíček" sa po aplikovaní na pleť pomerne rýchlo vstrebáva a necháva jemný film, ktorý dáva pocit hydratovanej a napnutej pleti. 

Taktiež chcem spomenúť aj samotný fakt, ktorý spomínajú na stránke Paula´s Choice. Produkt ako taký svojím zložením je veľmi fotocitlivý. To znamená, že jednotlivé zložky sa môžu na svetle rozkladať a teda samotný produkt stráca svoju účinnosť. Preto je dôležité ho skladovať v pôvodnom papierom balení, kde je neustále v tme. 
A rovno teda nadviažem a spomeniem teda samotné zloženie produktu. 

Ingredients: Water, Glycerin, Dipropylene Glycol, Propanediol, Saccharomyces Lysate Extract, Centella Asiatica (Hydrocotyl) Extract, Caffeine, Bifida Ferment, Acetyl Glucosamine, Lactobacillus Ferment, Creatine, Argothioneine, Adenosine, Phosphate, Punica Granatum Fruit Juice, Acetyl Carnitine HCL, Oryza Sativa (Rice) Bran Extract, PEG-8, PPG-6-Decyltetradeceth-30, Caprylyl Glycol, Carbomer, Trehalose, Hexlyene Glycol, Yeast Extract, Sodium Hyaluronate, Polquaternium-51, Butylene Glycol, Tromethamine, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol. 

Obsahuje teda celkom zaujímavé zložky a s mnohými z nich sa nestretávame často v kozmetických prípravkov. Oceňujem, že neobsahuje alkohol, čo je skvelé, nakoľko moja pleť na túto zložku reaguje pomerne zle. Taktiež môžeme povedať, že samotný produkt má prírodnú konzerváciu formou fermentovaných laktobacilov, ktoré zároveň napomáhajú udržiavať pleť v dobrom stave. Bifida ferment je zložka podobná predchádzajúcej zložke, napomáha regenerácii a napomáha odstrňovaniu odumretých buniek kože. Samotné zložky majú zabezpečovať regeneráciu a anti-ageing efekt prostredníctvom antioxidantov a niektoré protizápalové zložky. Obsahuje dokonca samotný hyaluronát sodný, ktorá pomáha udržiavať vlhkosť v pleti. Saccahromyces Lysate predstavuje zlúčeninu kvasiniek, ktorá predstavuje antioxidant a má napomáhať práve regenerácii a reparácii pokožky a má protizápalové účinky. 

A čo teda samotné účinky produktu na pleť? Musím povedať, že sú skvelé. Produkt používam večer, buď samostatne alebo pod krém. Pleť mám ráno skvele hydratovanú, napitú a napnutú, bez suchých miest a zároveň problematické miesta, kde mám nejaké to akné sa rýchlejšie hoja a regenerujú. Spotreba produktu je naozaj minimálna. Pre mňa je to produkt, ktorý som dlho hľadala na extra hydratáciu mojej mastnej pleti, ale keďže väčšina sér svojím zložením mi moc nevyhovuje, tak za tento produkt som nesmierne šťastná. 

Mne sa teda Revitalizing Lotion osvedčil aj na moju mastnú a problematickú pleť a preto si myslím, že ide o veľmi vhodný produkt pre hydratáciu naviac a anti-ageing efekt najmä pre mastnú pleť, nakoľko neobsahuje žiadne vyslovene komedogénne látky a ani oleje a ani ich hydrogenované podoby. Obsahuje aj samotné probiotiká a protizápelové látky a zároveň látky pre hydratáciu pleti. 

Zaujal Vás tento Revitalizing Lotion? Aké produkty pre extra hydratáciu a revitalizáciu pleti používate Vy? 

Komentáre

  1. I ja mám toto lotion a som s ním veľmi spokojná, páči sa mi jeho gélovitá konzistencia, ktorá sa pekne vpije do pokožky :) Len škoda, že ho už na eshope Marionnaud nemajú, a ani v predajni som ho dlho nevidela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi ani nehovor, že všetko dobré zase z trhu zmizne, lebo ma už porazí :D.

      Odstrániť
  2. Vyzera dobre. Ak budu niekde vzorky alebo cestovne balenia, tak ho vyskusam. Plne balenie radsej naslepo neriskujem, lebo pletova a telova starostlivost od tejto znacky ma za tu cenu neohurila. Dekorativku maju podla mojich skusenosti ovela lepsiu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa teda tiež nie, ale práve ma veľmi zaujalo to skvelé hodnotenie na paulaschoice.com, tak som to riskla. Ináč ma tiež až tak pleťovka od nich neberie, lebo obsahuje pomerne dosť silikónov a tie sa s mojou pleťou neznesú príliš. Akurát ešte testujem ich očný krém Pep Start, tak som zvedavá, či ma nadchne viac ako môj favorit od Clarins.

      Odstrániť
  3. Ja ju mam kupenu od Dni Marianne, tesim sa na nu, a tymto clankom si ma este viac navnadila :) o tej fotosenzitivite som nevedela, ale bolo mi divne, preco sa asi ako jedina lotion od Clinique predava v krabicke...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.