Burt's Bees - Beeswax Lip Balm

Ahojte kozmetickí maniaci! 

Dnes som si pre vás pripravila recenziu na fakt skvelý kozmetický výrobok, ktorý sa stal jedným z mojich svätých grálov za rok 2017. 

Značka Burt's Bees je pomerne známa prírodná značka, avšak, bohužiaľ menej dostupná u nás. Ale niekoľko e-shopov predáva zopár ikonických produktov, medzi ktoré patria aj balzamy na pery. My sa v dnešnej recenzii pozrieme na známy klasický balzam na pery so včelím voskom. 


Začnime samotným obalom. Malé skladné balenie, v medovožltej s červenými nápismi. Pekné jednoduché. Samotný balzam sa vysúva pomocou malého kolečka naspodu balenia. Balenie je fajn, nakoľko nejde o také to balenie, v ktorom by sa samotná tyčinka príliš hýbala a mohlo dôjsť k zlomeniu. Gramáž samotného balzamu je 4,25 g. 

Čo sa týka aplikácie, balzam je tuhšej konzistencie, preto ním treba pery viackrát pretrieť, na druhú stranu táto konzistencia zabezpečuje, že balzam na perách vydrží dlhšie, nezotiera a nemizne do pár minút a dostatočne pery za tento čas prekrví a zhydratuje. 

Balzam po natretí robí môj obľúbený chladivý efekt, ktorý pery mierne prekrví a mojím perám veľmi vyhovuje. Tí, čo nie ste veľkí fanúšikovia tohto efektu, tak tento balzam pre vás nebude. 

Veľkou výhodou balzamu je aj samotné deklarované 100% prírodné zloženie. 

Zloženie: cera alba (beeswax, cire d'abeille), cocos nucifera (coconut) oil, helianthus annuus (sunflower) seed oil, mentha piperita (peppermint) oil, lanolin, tocopherolrosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, glycine soja (soybean) oil, canola oil (huile de colza), limonene.
Celkovo tento balzam môžem hodnotiť, ako jeden z najlepších, ktorý som mala tú česť vyskúšať za tie roky skúšania kozmetiky. Predčil aj Carmex a množstvo balzamov, ktoré doteraz boli u mňa na prvých priečkach. 

Za mňa teda zatiaľ Burt's Bees nesklamal a táto moja druhá pozitívna skúsenosť s touto značkou ma presvedčila, že sa oplatí ešte objavovať a skúšať. 

Máte nejaké skúsenosti vy s Burt's Bees? 

Komentáre

  1. Tento balzam mám a veľmi mi prekáža jeho vôňa, ktorá je mne osobne veľmi nepríjemná. Rovnako nie som nadšená ani z toho chladivého efektu :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Titanium Sheet Metal | Home » Titanium Art
    TITanium Sheet Metal. $3.99$3.99/each. galaxy watch 3 titanium 1/4.2. 4 in. Color. $3.99/each. 0.1. 4 in. Type. $3.99/each. titanium max trimmer 0.1.4. 4 titanium hair in. Color. $3.99/each. 1/4. black titanium fallout 76 Color. $3.99/each. thunder titanium lights 0.1.4.$3.99 · ‎In stock

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.