Clinique - Pep Start aneb Pepa na očné okolie

Ahojte kozmetickí maniaci! 

Tento víkend som si pre Vás pripravila konečne článok na očný krém od Clinique. Popravde, už tento krém mám dávno spotrebovaný a momentálne mám otvorenú menšiu 7ml verziu. Ale aspoň vám viem priniesť zároveň moje dojmy a postrehy po spotrebovaní celého balenia, ale sú zároveň čerstvé, keďže tento krém ešte stále používam, len už v ďalšom balení. 


Predstavme si najprv tento krém. Čo nám sľubuje výrobca?

Ide o ľahký hydratačný očný krém, ktorý údajne zvládne všetko neduhy očného okolia. Ide o krém, ktorý vás ráno naštartuje a prejasní očné okolie, ale rovnako ho môžete použiť aj večer. Guľôčkový aplikátor je vraj skvelou vychytávkou, ktorá má zabezpečiť jemnú chladivú masáž očného okolia a tým zbavovať opuchov. Peptidy obsiahnuté v kréme majú zabezpečovať udržiavanie kolagénu v pleti a zároveň stimulovať tvorbu kolagénu a elastínu, odstraňovať únavu, hydratovať, vyživovať. 
Poďme teda rovno k zloženiu, nech si môžete pozrieť, aké druhy peptidov a ako je celkové zloženie krému. 

Zloženie: Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Squalane, Cetyl Esters, Dimethicone, Methyl Gluceth-20, Polyethylene, Glycereth-26, Polybutene, Sucrose, Magnolia Officinalis Bark Extract, Sigesbeckia Orientalis (St. Paul’s Wort) Extract, Algae Extract, Molasses Extract\Saccharum Officinarum\Extrait De Melasse, Sapindus Mukurossi Fruit Extract, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Whey Protein\Lactis Protein\Proteine Du Petit-Lait, Palmitoyl Hexapeptide-12, Trifluoroacetyl Tripeptide-2, Caffeine, Phytosphingosine, Acetyl Hexapeptide-8, Palmitoyl Tripeptide-1, Yeast Extract\Faex\Extrait De Levure, Glycine Soja (Soybean) Protein, Caesalpinia Spinosa Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Glyceryl Polymethacrylate, Sucrose Stearate, Caprylyl Glycol, PEG-8, Sodium Hyaluronate, Simethicone, Polysorbate 20, Carbomer, Sodium Hydroxide, Dextran, Hexylene Glycol, Sodium Citrate, Phenoxyethanol, Mica, Titanium Dioxide (CI 77891).

Aké sú moje skúsenosti s ním?

Krém som používala ako každodennú starostlivosť ráno aj večer. Narovinu poviem, že samotný "masážny efekt chladivej guľôčky" sa u mňa nekonal. Vadí mi takáto aplikácia v okolí očí, takže klasicky som si len vytlačila trochu krému a vklepala do očného okolia. 
Čo musím teda hneď vytknúť je, že balenie má trochu tendenciu zo seba vytláčať viac produktu ako je bežné. Aj samotné otváranie krému a prítomnosť guľôčky spôsobuje, že keď balenie zatvoríte, nahromadený produkt v oblasti guľôčky následne vyletí z tuby a prišli ste zase o trochu produktu. Takto sa proste krémom plytvá, čo pri objeme 15 ml každý deň je pomerne veľká strata. 

Krém je bielej a veľmi ľahkej krémovo-gélovej konzistencie, takže pre mňa vo veku 26 rokov je toto naozaj ideálna starostlivosť pre denné aj nočné používanie. Krém sa rýchlo vstrebáva, ale zanecháva veľmi jemné a hydratované očné okolie. 

Následne sa make-up, korektor a púder veľmi dobre nanášajú na pleť a nemajú tendenciu sa nejak na kréme zrážať alebo sa zhlukovať do vrások. Čiže, je to aj ideálny podklad práve pod make-up. 

Na nočné používanie bol taktiež veľmi dobrý, ľahká konzistencia zabezpečovala, že večer som nemala pocit pálenia, slzenia alebo štípania v očiach, ako mi to robilo mnoho očných krémov predtým. 

Samozrejme, výrobca sľubuje mnoho benefitov tohto krému. Ja v mojom veku úplne neviem posúdiť nejaké redukciu vrások, nakoľko ich veľa nemám, ale musím povedať, že očné okolie som mala hydratované a kruhy pod očami boli trochu potlačené. Za cenu okolo 20 eur sa tento očný krém určite oplatí. Či už hydratáciou, tak aj objemom a krém mi vydržal cca polroka každodenného používania 2-krát denne. 

Čo oceňujem pomerne dosť, že silikóny v tomto kréme sa nachádzajú až za podstatnejšími  hydratačnými a výžívnými zložkami ako je bambucké maslo alebo skvalén. 

Samozrejme, úplne neprekonal moje nadšenie z Eye Contour Balm od Clarins, ale jednoznačne patrí medzi krémy, ktoré sú momentálne na mojom pomyselnom zozname vhodných očných krémov. 

Skúšali ste vy niečo z rady Pep-Start? 

Komentáre

  1. Aktuálne ho používam a spokojnosť, hoci teda vekovo som od teba trochu inde ;) Veľmi sa mi páči aj peelingový čistič 2v1 z tohto radu a brúsim si zuby na masku na pery (čo je vlastne taký hutnejší nočný balzam).

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.