Nákupy Júl a August 2017

Ahojte kozmetickí maniaci!

Mám veľké resty v článkoch a dnešný článok bude nákupový za júl aj august. Nie je tu našťastie toho nejak veľa, nakoľko moc som po obchodoch nelietala. ale hádam vám dám aspoň zopár tipov na čo sa poobzerať po našich drogériách. 


Keďže mi dochádza moja diamantová minerálna maska od Freeman, u nás v Kauflande som našla práve túto masku, ktorá je skvelá ako peeling, zároveň pleť čistí, nevysušuje a mierne rozjasní.
U nás v lekárni Benu mali znova 20% zľavu na Nuxe Paris (kto ma sleduje už dlhšie vie, že mám pre túto značku slabosť) a konečne som si zaobstarala očný krém z rady Prodigieuse a ako darček k nákupu miniatúru klasického hydratačného krému z tejto rady. 
Do kabelky som si zaobstarala toaletku v roll-on forme. Keďže momentálne v prijateľnej cene som takúto toaletku našla iba v Avone, zaobstarala som si jednu z vôní, ktorá mi celkom vyhovuje a to je Perceived. 
Plátené masky od Garnier už pomerne obleteli blogosféru a preto som sa aj rozhodla jednu vyskúšať. Zelená mi prišla ako tá najvhodnejšia na môj typ pleti a naozaj ma aj kvalita tejto masky za takú cenu prekvapila. DM-ko konečne vrátilo na pulty môj milovaný odličovací olej Balea a hneď som chmatla jedno balenie do zásoby. 
Keďže rada skúšam nové produkty a rada využívam zľavy, rozhodla som sa vyskúšať dvojfázový očný odličovač od Diadermine
Sprchové gély od Balea stoja vždy za vyskúšanie a za málo peňazí je to veľa muziky. Preto som vzala niečo s vizuálne príťažlivým balením z limitky v parfemácii Lotus Traum. 
Keďže Trend It Up už sa udomácnilo v našich drogériách, rozhodla som sa vyskúšať ďalšie produkty tejto značky a to kontúrku na pery a vysúvaciu ceruzku na obočie. 


A máme tu posledné tri produkty, ktoré som si za celé leto zaobstarala. Mala som zľavový kupón na vône Bruno Banani a tak som si zaobstarala už mnou dlho chcenú Dangerous Woman, ktorá mi pripomína piňacoládu. Keďže mám novú obsesiu hľadať a pátrať ponuke tekutých rúžov v drogériách, zohnala som si aj tento pomerne lacný od Essence v odtieni 02 Beauty-approved!. Taktiež sa mi podarilo zohnať vo výpredaji ďalšiu toaletku od Guess - Girl Belle, ktorá vonia príjemne po kvetinách a pre leto bola ako stvorená. 

Musím sa ale pochváliť, za celé leto som nemala veľké nutkanie si nakupovať novú kozmetiku a hádam to tak ostane aj na jeseň :D. 
Do komentárov mi napíšte, aká je vaša obľúbená letná vôňa, bez ktorej si neviete leto predstaviť. 

Komentáre

  1. Matný rúž Essence v odtieni 02 Beauty-approved! mám snáď zo všetkých najradšej :) Sú fakt skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Popravde, výraznejší odtieň by som sa bála, ale tento našťastie ide aj po jedle opraviť :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.