Nákupy a novinky Apríl 2017

Ahojte nákupní maniaci. 

Mesiac apríl bol pre mňa takpovediac veľmi zaujímavý v nákupoch, čo aj následne uvidíte v článku. Začala som sa v nákupoch zameriavať na úplne nové kozmetické produkty, ktoré ma predtým nejak nebrali. Plus tu mám pár kúskov, ktoré si môžem odškrtnúť z pomyselného wishlistu. 


Znova som povestne si kúpila časopis, len kvôli prílohe a to krému na ruky od Manufaktura v parfemácii Marhuľe a keďže mám pomerne veľkú spotrebu krémov na ruky, tak sa mi zíde. Cien odličovacie obrúsky kupujem pravidelne a sú skôr v rámci mojej starostlivosti o pleť a odličovania takou poslednou kritickou voľbou, napr. keď sa odličujem v posteli. 
Moje pátrania po novom toneri je stále aktuálne. Preto v miestnej drogérii som okamžite uchmatla Sense toner od značky Kallos a som veľmi zvedavá, čo to bude zač :). 
O dvoch Radox sprcháčoch v letných parfemáciách Feel enchanted a Feel energised ani už nehovorím :). 


Mierne si už začínam robiť aj zásobu antiperspirantov Rexona na leto. 
Mesiac apríl bol aj pomerne pre mňa prelomový, pretože som sa viac začala zaujímať o parfémy ako také. Jedným z kúskov o ktorom som si prečítala na internete a je prirovnávaný ku Chanel Coco Mademoiselle je Suddenly Madame Glamour, ktorý kúpite v Lidli za smiešnu sumu. Určite sa chystám časom aj nejaké recenzie parfémových a toaletných vôd, tak zaradím aj recenziu na túto vôňu. 
Vzhľadom k tomu, že mi prišiel aj klasický beauty magazín od DM-ka s nejakými zľavami na Maybelline, konečne som si zaobstarala Lash Sensational maskaru, ktorá je tak v blogosfére chválená. 


Druhým nákupom, bol nákup toaletky zo Zary, kde majú skvelé parfémované vody a toaletky za naozaj malý peniaz a niekoľko kúskov som už za život spotrebovala a pár ich ešte mám vo svojej zbierke. Twilight Mauve je svieža kvetinová vôňa, ideálna na leto. 
Keďže Essence vypredáva radu svojich "natural" colour&care lakov, rozhodla som sa kúpiť si ešte žltý odtieň. 
Ďalším kúskom medzi parfémovú zbierku je unisexová klasika od Calvina Kleina One a bude to jedna z mojich letných vôní a s 25% zľavou v DM-ke sa naozaj oplatila :). 
Tí, čo sledujete môj blog dlhšie, tak viete, že všetko od Baley v parfemácii Buttermilk&Lemon milujem.Preto som si musela zaobstarať aj telové mlieko vo veľkom 400 ml balení. 


Znova som sa vrátila ku krému na nohy od Ozalin a kúpila som rovno dve balenia. V najbližšej recenzii si o ňom budete môcť prečítať a najmä, prečo ma tak nadchol. 
Vďaka spolupráci so Sagrada Natura sa u mňa aj vyskytol aj čistý arganový olej a už teraz ho začínam testovať a dúfam, že ma veľmi milo prekvapí. 
V Dm-ke ma zaujala nová micelárka Balea za naozaj nízku sumu kde za 200 ml zaplatí do dvoch eur. Keďže micelárky používam len na doodličovanie, takáto verzia mi úplne postačuje a som zvedavá, aká vlastne bude za takú nízku cenu. 
s 50% zľavou som si aj kúpila paletku od Maybelline, ktorú som chcela vyskúšať už odkedy sa objavila na našom trhu, ale nechcela som za ňu dávať plnú sumu. Za sumu okolo 6 eur sa už ale oplatila. 


A posledným aprílovým nákupom je lak. Konečne sa mi podarilo zohnať od Tanya Burr Cosmetics lak v odtieni "Little Duck" a mám teda v zbierke ďalší nový mintový lak. 

Na čom ste ulietavali vy v aprílových nákupoch? 

Komentáre