Nákupy a novinky Marec 2017

Ahojte nákupní maniaci!

Dnešné nákupy budú pomerne veľké. Mám tu niečo z telovej, pleťovej aj dekoratívnej kozmetiky. Neviem prečo, s prichádzajúcou jarou sa mi vrátila aj chuť do nakupovania a skúšania nielen noviniek, ale aj nevyskúšaných produktov. 



Prvým väčším nákupom v marci bolo niekoľko potrebných vecí a aj pár menších radostí. Kúpila som osvedčený antiperspirant od Rexony, z ktorého už mam snáď tretie balenie. Taktiež som si kúpila pleťovú vodu Clean&Clear, ktorú používam na krk a dekolt. Rozhodla som sa, že na jar si kúpim tónovací balzam na pery a stavila som na BabyLips od Maybelline, ale zistila som, že koniec koncov vôbec nefarbí a je vlastne bezfarebný. Taktiež som sa rozhodla vyskúšať Softlips v malinovej príchuti. Taktiež som sa rozhodla kúpiť pásiky na nos od Essence, ktoré by mali vyťahať všetky nečistoty z pórov. Došiel mi aj top coat a rozhodla som sa znova vrátiť k overenému gélovému top coatu od Essence. V miestnej drogérii som aj objavila ďalšiu vôňu vonných voskov od Airwick, pri ktorých sa môžete tešiť na recenziu. 


Taktiež som sa trochu rozhodla zosvetliť svoje vlasy a vybrala som si pred pár rokmi veľmi blogovo prezentovaný zosvetľovací gél od L´oreál, ktorý jemne zosvetľuje vlasy prostredníctvom peroxidu. Sprchovacie peny od Balea prežívajú momentálne tiež veľký "hype". Keďže som dlhú dobu nemala doma žiadny iný peeling, okrem enzymatického, rozhodla som sa, že raz za čas si spravím jemný mechanický peeling a vzala som teda 3v1 od Balea, aj keď ako masku sa tento produkt určite nechystám používať. Kto sleduje môj blog dlhšie, tak vie, že vôňa Buttermilk&Lemon je mňa veľmi vítaná, preto som vzala tekuté mydlo na ruky, ktoré sa práve v tejto parfemácii objavilo v sortimente Balea


Keďže stále bojujem s lupinami a na Cien šampón som počula ódy v zmysle, že je veľmi podobný ako Head&Shoulders rozhodla som sa jeden šampón vziať na skúšku. Holiaciu penu pre ženy od Cien som vám už tiež na blogu v nejakých nákupoch predstavila, tak som sa k tomuto veľkému baleniu vrátila, nakoľko nám ide leto. Odlakovač od Ebelin vo veľkom 300 ml balení som tiež v drogérii videla prvýkrát a keďže sa mi nechce neustále kupovať nový odlakovač vzala som rovno toto veľké balenie. Olay sa v našich drogériách momentálne vypredáva a ja som vzala na skúšku posledný odličovač očného make-upu, tak uvidíme, či bude stáť za to. Beauty Elements by Cien je už dlhšie dostupná "podznačka" v Lidloch. Doteraz som jej nevenovala prílišnú pozornosť, ale keďže ide leto a ja sa znova chystám použivať samoopalovacie produkty, tak som aj hľadala nejaký patričný scrub alebo peeling, tak uvidíme ako obstojí tento. A keďže sa mi osvedčil nový Elséve Extraordinary Clay od L´oreál kúpila som si v zľave ďalšie balenie tohto šampónu. 


V teta drogérii mali v marci aj nejaké tie zľavy a rozhodla som sa vyskúšať Skin Detox sprchový gél od Adidas. Freeman a jeho masky sú už v blogosfére veľmi známe a keďže sa mi v malom balení osvedčila táto maska s avokádom a ovsom, kúpila som veľké 175 ml balenie. Taktiež ma zaujal bielaci púder na zuby od značky Eva, tak uvidíme, ako bude účinný. Kontúrku Essence, som si kúpila k niektorým tlmenejším červeným rúžom, ktoré vlastním, tak verím, že bude rovnako dobrá, ako všetky kontúrky od Essence. Na nedokonalosti som si zaobstrala od Pharma Grade Tea Tree olej v roll-on prevedení. Taktiež tento mesiac som pomerne nakupovala nové make-upy. L´oreál True Match som nakúpila s 50% zľavou a taktiež som podľahla blogovej masírke a zaobstarala som si veľmi chválený Catrice HD Liquid Coverage. No a keďže mi dochádza aj toner a môj osvedčený Nonique už v drogérii dostupný nie je, tak som sa rozhodla podľa zloženia to vyskúšať s novou micelárkou od Alverde. Má pomerne jednoduché zloženie, ktoré ale obsahuje alkohol, takže ako micelárku určite neodporúčam. 



Posledným nákupom bol 16 hodinový tekutý rúž od Dermacolu v odtieni 01, čo je ružová s jemným korálovým podtónom. Uvidíme, či sa mi osvedčí. 

Tak to sú celé hojne naplnené marcové nákupy a novinky. Do komentárov mi napíšte váš osvedčený toner alebo pleťovú vodu, pretože vždy mi nejakým záhadným spôsobom zrušia obľúbené dostupné produkty v drogériách. 

Komentáre

  1. Skús obmedziť slovíčko taktiež =D. Inak veľmi pekný článok =), ja už roky používam obyčajnú pleťovku značky Amia. Je super suuuper lacná.
    PS: tiež som neodolala tomu makeupu od Catrice =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ospravedlňujem sa, bije to dosť do očí, tak som to poupravila :D. Bohužiaľ posledné týždne je to s písaním článkov pre mňa ťažké, mám vygumovaný mozog z písania diplomovky a články teda píšem na etapy a následne ich už ani ako celok nečítam, nie je kedy. Asi správny čas na blogopauzu :D.

      Odstrániť
    2. Veď jasné chápem to, sama som si týmto obdobím prešla =D.

      Odstrániť
  2. Ten sovtlips v tyčinke sa mi páčil už dávno vždy som po ňom pokukávala ak hádam bude niekedy v budúcnosti aj recenia:))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.