Nákupy a novinky Január 2017

Ahojte nákupní maniaci! 

Tento rok to začnem s nákupmi biedne. Znova som toho vo víre mnohých povinností a starostí nenakupovala mnoho, ale najmä produkty potrebné, alebo ktoré ma natoľko zaujali, že som sa rozhodla, že ich musím vyskúšať. 


Hanky na blogu som si prečítala recenziu na novinku od La Roche-Posay Serozinc. Rozhodla som sa, že teda tento toner v aerosóle vyskúšam, nakoľko mi všetky moje obľúbené tonery z drogérii vymizli. Taktiež som sa rozhodla vyskúšať nový šampón od 
L´oreál okolo ktorého je teraz veľa povyku, ale keďže som zbadala v zložení, že obsahuje kyselinu salicylovú, rozhodla som sa, že by to mohlo byť niečo pre moje vlasy a pokožku hlavy. Taktiež som sa po dobrej skúsenosti znova vrátila k Lirene micelárnemu gélu. A taktiež som ešte v Lidli vzala dve tekuté mydlá na ruky Cien


Konečne som si zaobstarala môj vysnený rozjasňovač v tyčinke od Clinique. Toto je síce iba menšia cestovná verzia, ale pri rozjasňovači naozaj nepotrebujem čo najväčšie možné balenie, lebo vzhľadom k mojej zbierke ich aj tak nemám šancu všetky minúť. Taktiež som pri jednej návšteve náhode prelistovala katalóg Avonu a zaujala ma vysúvacia ceruzka na obočie. Musím povedať, že ceruzka je pomerne zaujímavá, jediné čo ma nenadchlo je odtieň, ktorý má prílíš teplý podtón. 


A potom sú tu moje posledné nákupy, kde som viacmenej nakupovala len samé potrebné veci, ktoré mi už jednoducho došli. Labello s príchuťou vanilky a makadamiového orechu som už chcela vyskúšať odkedy viem, že sú vôbec tieto vazelíny na trhu, tak pevne verím, že naplní moje očakávania. Taktiež mi dochádza už čistič na štetce od Ebelin, takže na základe mojich pozitívnych skúseností s ním sa k nemu vraciam. Po neskutočne zlej skúsenosti zo suchým šampónom od Aussie som to už radšej neexperimentovala a rozhodla som sa pre klasický Batiste s parfemáciou čerešne. A konjakovú čistiacu hubku od Ebelin mám už tretiu a tiež je skvelým pomocníkom pri čistení pleti. 


Posledným mojím nákupom je nová crossbody kabelka, ktorú som si kúpila na jar a leto :). 

Tak to sú celé moje januárové nákupy. Poslednú dobu je to s nákupmi biedne, ale čakám na jarné novinky niektorých značiek a pevne verím, že konečne ma niečo v našich drogérkach a parfumérkach tak zaujme, že vo februári tu budú samé novinky :). 

Komentáre

  1. skvelý nákup :) tú konjakovú hubku milujem :) a určite sa pozriem po tom ebelin čističi na štetce :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si ju neviem vynachváliť, lebo naozaj vidím aj zlepšenie v čistení pleti a aj v samotnom stave pleti :). Ten čistič je fajn, ale ja s ním skôr dočisťujem štetce pomedzi používanie alebo keď po čistení mydlom ostane nejaký makeup ešte v strede štetca, ale na samotné čistenie ho neodporúčam, pretože sa rýchlo míňa :).

      Odstrániť
  2. z toho rozjasňovaču som normálne odpadla :O a kabelka je tiež krásna!
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja z neho odpadávam tiež, lebo robí krásny efekt na pleti, taký prirodzený bez trblietok :D.

      Odstrániť
  3. Silvi, hned som objednala serozinc, rovno 2 :D Ale mam dotaz. Len to streknes na tvar?A nechas tak ?Alebo sa to ma zotierat tamponom ? Diky ,pekny den :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Buď strekneš na tvár a necháš uschnúť ako termálku, alebo keď chcem aj jemný peeling streknem na tampónik a prejdem ním tvár :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.