Yankee Candle - Lake Sunset

Ahojte sviečkoví maniaci! 

Dnešná recenzia je pre mňa taká sentimentálna, pretože vôňa Lake Sunset bola jednou z prvých, ktorú som od Yankee Candle mala. Odvtedy sa stala mojou obľúbenou a mala som ju už niekoľkokrát vo vosku, v malej svieci a aj vo veľkom prevedení. 



Oficiálny popis: Pokojná krása zlatých lúčov slnka, ktorá dodáva chuť ponoriť sa do modrej vody a ružového oparu a je pripomienkou, že musíme spomaliť a ceniť si pokojné životné chvíle. Sladká pižmová a svieža vôňa, ktorá zaženie pochmúrne myšlienky a pomôže nám zastaviť sa a premýšľať o krásnych chvíľach dňa. 

Zloženie vône: Základ vône tvorí pižmo, drievko, orientálne, vanilkové a krémové tóny a pačuli. Srdce vône tvorí ozone, púdrové tóny, konvalinky, frézie. Hlavu vône zase tvorí ananás, mango, pluméria, hruška a pomaranč. 

Moje osobné dojmy: Musím povedať, že som si zamilovala vôňu Lake Sunset od prvého momentu. Je to veľmi decentná vôňa, ktorá pôsobí jemne na čuchové zmysly, postupne sa uvoľňuje a nespôsobuje bolehlav. Samotná vôňa v človeku vyvoláva pocity akoby v skutočnosti sedel na móle jazera a dýchal svieži jesenný vzduch počas západu slnka. Vôňa tým pádom pôsobí naozaj veľmi relaxačne a človek pri nej sa prenesie do iného sveta a na chvíľu zabudne na všetky povinnosti. Popísala by som ju svojimi slovami ako vôňu bielych kvetov a v spojení s vôňou čerstvo vypratej posteľnej bielizne. 
Najintenzívnejšia je táto vôňa samozrejme vo forme vosku, kde naozaj dá tých 8 hodín relatívne intenzívnej vône. Vo forme malej sviečky ma veľmi prekvapila a jej intenzita je rovnaká ako u veľkej sviece. 

Verdikt:  Odporučiť túto vôňu od Yankee Candle môžem všetkým milovníkom sviežich a jednoduchých relaxačných vôní. Myslím, že vôňa by nemala robiť problém ani tým, ktorí trpia na migrény z príliš intenzívnych vôní. Vôňa je v podstate celoročná, ale najradšej ju pálim počas babieho leta, keď dodáva tu správnu atmosféru. 





Aká je Vaša obľúbená vôňa od Yankee Candle? 

Komentáre

  1. Milujem Yankee candle sviečky aj napriek tomu že mám väčšinou radšej ľahké vône a oni majú práve veľa ťažkých ale medzi moje najobľúbenejšie patrí "prádelnícka" vôňa Clean Cotton :)
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Clean Cotton je fakt skvelá a autentická, ja v nej cítim aj tú "horkosť" prášku. Tieto "fresh" vône od Yankee ja môžem :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.