Spotrebované #21

Ahojte kozmetickí šmíráci!

V dnešnom článku sa znova pozrieme na nejakých tých "spotrebovancov". Našťastie tu toho nemám mnoho za tento mesiac a budem sa snažiť byť veľmi stručná v mojich dojmoch z jednotlivých produktov. 


1. Dove Maximum Protection Antiperspirant 
Naozaj skvelý krémový antiperspirant, ktorý mierne zabraňuje poteniu, ale hlavne prekryje úplne zápach potu. Najmä v letnom období je to najväčší pomocník. Takto v zimnom období má tendenciu byť až príliš silný a nie je to až tak potrebné, takže na zimu nabudúce preferujem iné antiperspiranty. 

2. Fa - Coconut Milk Cream Soap
Toto tekuté mydlo na ruky som našla v letnom DM Boxe. Zbožňujem kokosové vône takže ma veľmi potešila parfemácia. Aj samotné mydlo bolo pomerne dobré, ruky namydlilo ale zároveň nevysušovalo. Ale verná aj tak zostávam buď tekutým mydlám Cien alebo Balea. 

3. Radox 2v1 Refresh Shower Gel&Shampoo
Radoxie sprcháče sú super. Zbožňujem ich konzistenciu, balenie a aj samotné parfemácie. Tieto mali parfemáciu po citrusoch a mäte, takže niekomu by mohli pripomínať nejaký osviežovač do záchoda, ale po cvičení boli skvelým osviežením. Takže za seba ich môžem odporučiť, ale omnoho viac sa oplatia v akcii, ako za plnú cenu. 

4. Balea - Fuss Peeling
Pomerne skvelý peeling na nohy, ktorého jedinou nevýhodou je menšie 100 ml balenie. Kľudne by som prijala veľké 150-200 ml balenie. Peeling je pomerne fajn, dostatočne hrubý, aj keď moja pokožka na nohách by zvládla aj hrubší, ale na tento sa nemôžem sťažovať. Za mňa fajn produkt, pokiaľ hľadáte hrubší peeling na nohy a nestačí vám klasický na telo, pretože je príliš jemný. A zoženiete ho za pomerne fajn sumu do 2 eur. 

5. Balea - Fuss und Schuch Deo
O tomto deodorante som básnila už celé leto. Naozaj skvelá mal verzia deodorantu na nohy, ktorá mi pomáha prežiť letné dni, ale používam ho celoročne, nakoľko sa na jeseň aj v zime potia nohy v robustnej obuvi. Ale nebudem sa už viac rozpisovať, objavuje sa tu tento deodorant pravidelne. 

6. Balea Body Gelee
Toto bola pomerne skvelá limitovaná novinka na leto. Gelík bol naozaj veľmi ľahký ale pomerne dobre hydratoval pokožku. Parfemácia po melóne je tiež skvelá na letné obdobie. Ak sa znova na jar objaví takýto gelík v limitovanej edícii kúpim si ho na horúce letné dni znova. 

7. Balea Rasiergel Sweet Mandarin
Holiace gély od Balea sú tiež u mňa stálicou. Jediné čo mením sú parfemácie, buď vezmem limitku alebo overené stálice z regálu. Gél pomerne fajn penil a nohy sa následne ľahko holili. Parfemácia mandarínky síce nebola tým úplne pravým orechovým pre mňa, ale kvalitou bola pena rovnaká, ako som zvyknutá, len do Sweet Mandarin už nepôjdem. 

8. Cyprianus Soľný peeling s levanduľou
Skvelý olejový soľný peeling, ktorý som úplne náhodne kúpila v Kežmarku v lete. Zaujalo ma, že ide o slovenskú prírodnú kozmetiku, ktorá sa dá zohnať v maloobchodoch. Peeling bol naozaj soľný, čiže v prípade nejakých malých raniek na tele aj trochu štípal. Ale telo pomerne dobre vypeelingoval a zanechal pokožku pekne premastenú. A v jesennom období bol tento pocit na nezaplatenie. 

9. Cien Lady 3 Holiace strojčeky 
Jedny z najlepších aj cenovo dostupných žiletiek, ktoré sú určené na viac holení. V jednom balení sú 4 žiletky s tromi čepielkami a pomerne fajn tvarovanou rukoväťou, vďaka ktorej je holenie pohodlné a jednoduché a nehrozia nejaké náhodne dorezané nohy. 


10. Nuxe - Reve De Miel Gentle Shampoo
Naozaj skvelý jemný šampón. Značka Nuxe ma jednoducho baví. Zatiaľ mi ich produkty sedia a rovnako je to aj v prípade šampónu. Síce cena samotného šampónu za 300 ml balenie je vyššia, ale na moju problematickú pokožku hlavy si až tak nenavyberám. Šampón je veľmi jemný, ale zároveň pomerne dobre pení a veľmi dobre umyje vlasy aj pokožku hlavy. K tomu nevysúša pokožku ani vlasy. Ja som si už zaobstarala aj druhé balenie, ktoré momentálne používam. 


11. Skin Blossom - Facial toner
Tento toner sa mi podarilo vyhrať v rámci súťaže. Na značku Skin Blossom som bola veľmi zvedavá a teda tešila som sa, že otestujem zase niečo z prírodnej kozmetiky. Avšak, príliš mi vadil obsah alkoholu a to, že pleť sa mi asi kvôli obsahu alkoholu zhoršila. Takže tento toner už znova nie 

12. Balea Beauty Effect Eye&Lip Serum
Pomerne dobré hydratačné sérum, ktoré je určené na pery a okolie očí, ale kľudne sa dá použiť na celú pokožku tváre a krku. Pomerne pekne pleť zjemní, vypne a hydratuje. Ale veľké zázraky od tohto séra nečakajte, je dobré len pre zlepšenie hydratácie pleti, ale nejaké miznutie vrások som nepozorovala. 

13. Lovely - Natural Lip Stick with aloe vera
Skvelý y výborný balzam na pery, pri ktorom ma mrzí iba jediné a to je jeho dostupnosť. Ináč má skvelú konzistenciu, pomerne príjemnú parfemáciu, primeraný chladivý efekt na perách a poskytuje skvelú hydratáciu a  výživu pier. 

14. Iseree - Facial wipes
Ide o obyčajné odličovacie obrúsky, ktorými si ja osobne dávam dolu len najväčšiu vrstvu make-upu v prípade, že sa neodličujem namokro odličovacím olejom. Pomerne dobre dolíčia najväčšiu vrstvu make-upu bez pocitov štípania, pálenia a pocitu vysušenej pleti. Na oči ich ale nepoužívam, takže efekt na vodeodolný očný make-up posúdiť neviem. 


15. Mexx - Ice Touch Woman
Mexx toaletné vody si pamätám ešte z čias základnej školy, keď som jednu mame závidela. táto vôňa je pomerne svieža, mierne citrusová a najmä v letnom období naozaj dodáva jemný chladivý pocit. K tejto toaletnej vode by som sa teda vrátila ako k parfému na letné dni. 

Koľko kusov produktov ste prvý mesiac v roku spotrebovali Vy? 

Komentáre