Treacle Moon Lotion - The Raspberry Kiss

Ahojte kozmetickí maniaci. 

Keďže tu máme zimu a s ňou aj pomerne suchú pokožku tela, dnešný článok bude zameraný na skvelý produkt starostlivosti o pokožku tela. Ide o telové mlieko od značky Treacle Moon, ktorú bohužiaľ, u nás bežne nezoženiete, ale ak sa chystáte napr. do rakúskej DM Drogerie, tam tieto telové mlieka nájdete. 


Keď som toto telové mlieko hádzala do košíka, bolo to viacmenej na blind a neočakávala som od neho ani veľa. Ale páčilo sa mi balenie s pumpičkou a samotná predstava malinovej parfemácie. Parfemácia je síce jemne malinová, ale je tam cítiť prevažne hroznový olej a parfemácia mi pripomína klasickú parfemáciu prírodnej kozmetiky. 

Obsah balenia je 350 ml, čo vám istú dobu naozaj vydrží. Konzistencia telového mlieka je hutnejšia a pripomína mi niečo medzi telovým mliekom a telovým maslom. V samotnej konzistencii je dosť cítiť, že obsahuje bambucké maslo. 

Čo sa týka zloženia, pomerne sa mi pozdáva, nakoľko na druhom mieste je hneď hroznový olej a na piatom samotné bambucké maslo. Taktiež samotné telové mlieko neobsahuje príliš veľa zložiek. 

Ingredients: Aqua (Water), Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Phenoxyethanol, Caprylic/Capric Triglyceride, Parfum (Fragrance), Sodium Polyacrylate, Sodium Stearoyl Glutamate, Xanthan Gum, Benzoic Acid, Tocopherol, Dehzdroacetic Acid, Citric Acid, Linalool, CI 17200, CI 42090. 


Pomerne oceňujem aj to, že ho potrebujete na jednotlivé časti tela naozaj malé množstvo. Mlieko sa totižto skvele rozotiera a svojou hutnejšou konzistenciou zabezpečuje práve to, že ho naozaj nepotrebujete veľa. Vytvára na pokožke jemný film a pekne postupne sa vstrebáva. 

Počas jeho používania som pozorovala, že jednotlivé miesta na tele, ako sú lakte a kolená, ktoré mávam obzvlášť suché a drsné sa postupne zjemňujú. Taktiež nie je problém toto telové mlieko použiť bezprostrednej po holení nôh, pokožku v takom prípade nedráždi ale pekne vyživí. 

Jedinou nevýhodou tohto telového mlieka je teda najmä jeho nedostupnosť a možno trochu balenie, keďže bude pravdepodobne trochu problém zvyšky telového mlieka dolovať z takéhoto balenia. 

Čo sa týka značky samotnej, mám vyskúšaný aj ich sprchový gél a bol pomerne príjemný a mal výraznú parfemáciu. Takže telového mlieko aj sprchového gély tejto značky za seba môžem odporučiť. 

Poznáte značku Treacle Moon? Zaujala Vás? 

Komentáre

  1. Vyzera zajimavo už som pokukovala po nich na nejakych strankach a to zloženie sa mi tiež celkom páči:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A pomerne dlho vydrží, telové mlieko používam už druhý mesiac a som len v polke :).

      Odstrániť
  2. Škoda té dosupnosti, klidně bych brala další balení, protože tohle malinové bylo skvělé. Ještě mám doma vanilku a pak si asi budu muset udělat výlet do zahraničí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si ho tiež nabudúce prihodím do košíku, keď pôjdem zase do Rakúska. V Maďarsku bohužiaľ som našla len sprcháče a telové mlieka nie :(.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.