Spotrebované #18

Ahojte šmíraci kozmetických spotrebovancov! 

Dnešný článok bude znova o spotrebovancoch. Nemám ich tu nejak závratne mnoho, takže sa pokúsim o kratšiu formu článku. 


1. Vaseline - Intensive Care Cocoa Radiant Lotion 
Išlo o jedno z najlepších telových mliek, ktoré som kedy mala. Skvelá parfemácia, nie príliš vlezlá, veľké balenie telového mlieka a taktiež samotné mlieko sa skvele roztieralo a vstrebávalo, ale zanechávalo aj jemný film na pokožke. Za mňa teda môžem odporučiť a cenovo vychádza tiež pomerne dobre. 

2. Bannderm - Antibakteriálne mydlo 
Popravde, ťažko povedať, či toto "spešl" mydlo nejak viac zabíjalo baktérie. Na overenie by som asi musela zájsť do laboratória. Avšak môžem povedať, že až tak príliš nepenilo a nemala som po ňom ani až tak pocit suchých rúk. 

3. Weleda - Mandľový krém na ruky
Musím povedať, že mne tento krém veľmi vyhovoval. Po kréme som nemala potrebu si celý deň už znova mazať ruky, stačilo mi ich natrieť raz cez deň a v noci. Parfemácia je jemná, horká po mandliach. Výhodou balenia je aj to, že celý krém naozaj vytlačíte a spotrebujete. Bližšia recenzia TU

4. Radox - Refresh 2 in 1
Išlo o šampón a sprchový gél v jednom. Ako šampón som ich ale nikdy nepoužila. Parfemácia bola svieža citrusová, šmrncnutá eukalyptom, ale niekto by mohol mierne namietať, že ide o parfemáciu wc čističa. Musím ale povedať, že cez leto sa aj takáto parfemácia dala najmä v horúčavach zvládnuť. Ale pravdepodobne znova, už do tejto parfemácie sprchového gélu nepôjdem. 

5. Secret Key - Platinum Power - Delicate 
Išlo o krémový deodorant, ktoré mne vyhovujú najviac. Avšak, tento toho príliš nerobil a používala som ho už viacmenej na doma cez leto. Avšak, keďže príliš neúčinkoval a jeho parfemácia sa miešala s potom, tak výsledný puch nebol bohviečo. 


6. Matrix - Biolage Exquisite Oil 
Išlo o pomerne skvelý olej na vlasy, z ktorého stačilo naozaj malé množstvo a vlasy dal pekne do pucu a skvele sa rozčesávali a následne upravovali. Takže, ja ho môžem odporučiť a znova by som do neho určite išla. 

7. Khadi - Ajurvédsky šampón s nimbou 
Tento šampón je jeden z mála, ktorý kupujem pravidelne na moju problematickú pokožku hlavy. Obsahuje niekoľko antimykotických látok v zložení. Všetkýchm tkroí bojujú s problematickou pokožkou hlavy ho môžem odporučiť. Podrobnejšia recenzia je TU.


8. Purity Vision - Ružová voda 
Ide o skvelý produkt a naviac bežne dostupný v drogérii. Pleť jemne tonizuje bez vysúšanie, nakoľko ide o hydrolát z ruží, ktorý neobsahuje alkohol. Ja určite do tejto ružovej vody zainvestujem znova. 

9. Cien - Nourishing Facial Toner 
Musím sa priznať, že keď som tento toner vkladala do košíku, nečakala som od neho príliš veľa. Avšak, je naozaj príjemný a vzhľadom k jeho cene pleť nevysúša a ztonizuje. Takže pokiaľ si nepotrpíte na nejaké extra tonery, tak tento Vám môžem odporučiť.

10. Saloos - 100% Bambucké maslo + Argan Revital balzám
Oba tieto produkty vyhadzujem takmer plné z dôvodu, že im padla expirácia. Používala som ich, avšak vzhľadom k ich tuhej konzistencii ma ich aplikácia viac otravovala a následne som ich aj prestala používať. Takže, ja a tieto balzamy od Saloos moc kamaráti nebudeme. 

11. Iseree - Facial Wipes 
O týchto čistiacich obrúskoch už ani nemusím hovoriť, na rýchle odstránenie najhoršieho nánosu make-upu sú skvelé a za dobrú cenu. 

12. Vichy - Neovadiol Nuit
Klasické silikónové blatíčko. Tento krém má veľmi silikónovú konzistenciu a na noc je podľa mňa úplne nevhodný. Takže, vzorka ma nepresvedčila, akurát prehĺbila môj skeptický názor na Vichy. 


13. Dermacol - Caviar Long Stay Make-up & Corrector 
Po tomto make-upe sa mi bude setsakramentsky cnieť. Bol naozaj skvelý, aj odtieňom, podtónom, konzistenciou, krytím a výdržou. Pre mňa jeden z najlepších make-upov z drogérie a určite sa k nemu vrátim. Korektor som príliš nepoužívala, ale make-up ako taký za to stojí. Podrobnejšia recenzia je dostupná TU

Takže za mesiac október to mám presne 13 kúskov. Už sa lepším, ale musím sa aj priznať, že množstvo pravidelných produktov, ktoré sa v spotrebovanom objavujú pravidelne sem už ani nezaraďujem. 

Koľko sa Vám toho podarilo spotrebovať za október? 

Komentáre

  1. U tohohle make-upu jsem už také na dně, vidím to max na čtyři použití, což je mi také líto.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa je to jeden z dvoch make-upov z drogérie, čo mi skvele sadol a je fakt skvelý a vyrovná sa aj drahším make-upom. Chystám sa určite k nemu vrátiť, keď ma zase prejde obdobie skúšania a testovania :D.

      Odstrániť
  2. Ruzovu vodu chcem vyskusat hned ako miniem zasoby dermalnych vod, ktore som pred 3 rokmi vyhrala :-). Saloos nevyhadzuj. Aj ked je po zaruke, je urcite este pouzitelny. Ak poznas niekoho, kto vyraba mydla, urcite by si ich zobral. Pri zmydelneni nevadi, ani ked su po expiracii.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip, pokúsim sa to teda niekomu ešte venovať na jeho výtvory :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.