Cyprianus - Soľný peeling s levanduľou

Ahojte maniaci prírodnej kozmetiky!

Dnešná recenzia bude znova zameraná na niečo z prírodnej kozmetiky. Peelingy sú u mňa bežnou súčasťou rutiny, čo sa týka starostlivosti o telo. Preto ma aj zaujal tento soľný peeling vyrobený na Slovensku od značky Cyprianus. 

Cyprianus je slovenská značka prírodnej kozmetiky, ktorá je ručne vyrábaná. Majiteľka firmy sama doma začínala vyrábať prírodné mydlá, ktoré zo začiatku predávala v spolupráci s inou firmou a neskôr ich začala predávať pod značkou Cyprianus. 


Z ich ponuky ma najviac zaujal práve soľný peeling. Síce nie som oddaný milovník levanduľovej parfemácie, ale v tomto prípade som sa rozhodla ísť do nej. A neoľutovala som. V prípade peelingu mi samotná parfemácia sadla a pôsobila relaxačne.

Čo sa týka zloženia, obsahuje prírodné zložky a ich zoznam je pomerne krátky. 
Ingredients: Sodium Chloride, Prunus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Lavanda Augustifolia (Lavender) Oil, CI14720, CI142090, CI19140


Peeling je prevažne tvorený krýštálikmi soli a olejmi. V tomto prípade nemusí vyhovovať každému, nakoľko samotná soľ môže niekomu podráždiť pokožku a jemne štípať. Na druhú stranu samotný obsiahnuty olej v peelingu nechá na pokožke olejový film a toto tiež nie každému môže vyhovovať. Mne to občas prekážalo a musela som si tento olejový film zmyť ešte pomocou sprchového gélu, ale na istých miestach mi to neprekážalo a na tých som práve peeling výlučne používala. Je skvelý najmä na peeling chrbta a chodidiel. 

200 ml balenie zoženiete za cenu okolo 5 eur. Mne vydržal samotný peeling asi mesiac a pol, ale ja peeling používam naozaj aj každý druhý deň, takže spotreba je celkovo u mňa vyššia. Ale v prípade, že sa vám nechce vôbec značku vyhľadávať na eshopoch alebo v okolitých kamenných predajniach, na podobnom základe je aj peeling od Balea na ktorý som písala recenziu TU

Zaujala Vás značka Cyprianus? 

Komentáre