Colour Pop Eyeshadows

Ahojte. 
Ak sledujete môj blog pravidelne, viete, že už pár mesiacov dozadu som mala možnosť získať nejaké tie produkty od americkej značky Colour Pop. 

Ja som už dlhšie pokukovala po očných tieňoch tejto značky, keďže ma uchvacovali svojou pigmentovanosťou, odtieňmi, cenou. Keď sa teda naskytla príležitosť, dostať sa k nim pri hromadnej objednávke z Ameriky, rozhodla som sa ich konečne vyskúšať a objednala som si 4 kúsky. Poďme sa teda bližšie pozrieť aké odtiene som si objednala a ako som s nimi spokojná po tých pár použitiach. 



Sequin 
Ide o krásnu medenú s podtónom do červena. Je naozaj výrazná a na očiach pôsobí naozaj výrazne. Jej pigmentácia je naozaj skvelá,možno aj mierne na škodu, lebo následne vyzerá na očiach veľmi výrazne a červeno. Ale pre tmavšie typy je to ideálny odtieň. 
Colour Pop - Sequin
Colour Pop - Sequin
Girly 

Ide o jemnú vanilkovú so shimmerom. Milujem takéto odtiene na celé viečko. Krásne oko prejasnia, najmä v mojom prípade, keďže mám zapadnuté viečka. Pri tomto odtieni nie som až taká uchvátená pigmentáciou, ale ja teda stále slušná. Som ale za ňu vďačná, lebo je to skvelá každodenná farba na celé viečko, ku ktorej človek zladí hocijakú lícenku, ale aj rúž. 

Colour Pop - Girly 
Colour Pop - Girly 
Bae 
Ide o krásnu duochromatickú farbu v ktorej sa miesi červenohnedý burgundy základný odtieň v ktorom sú prekrásne zeleno-modré odlesky a trblietky. Je to z týchto 4 tieňov môj najobľúbenejší svojou nezvyčajnosťou. 
Colour Pop - Bae
Colour Pop - Bae
Amaze 
V tomto prípade ide znova o medenú ale tlmenejšiu, ktorá má studenejší a miernejší podtón ako Sequin. Tiež ide o môj obľúbený tieň na každodenné použitie na celé viečko. 

Colour Pop - Amaze
Colour Pop - Amaze

Musím povedať, že všetky tiene majú skvelú pigmentáciu a naozaj celodennú výdrž, pokiaľ použijete bázu. Bez báze neviem posúdiť, nakoľko som majiteľká mastných viečok a bez báze tiene ani nenosím. 

Konzistencia tieňov je zvláštna, niečo medzi púdrovými, gelovými a krémovými tieňmi. Tomu zodpovedá aj práca s nimi a naberanie pomocou klasického štetca na púdrové očné tiene neodporúčam, skúšala som to aj s klasickým aj so syntetickým a najlepšie mi ide nanášanie pomocou prstov, nakoľko pri nanášaní na oko sa správajú ako Color Tattoo. Pokiaľ sa ale zmierite s týmto faktom, že je ich potrebné nanášať pomocou prstov, myslím že neoľutujete. Následne po nanesení sa dajú rozmazávať ako bežné tiene nejakým chlpatým štetcom. 

Myslím, že za tú cenu, koľko tieto tiene v Amerike stoja, sú naozaj skvelé. Je veľká škoda, že u nás za takú cenu nevie niektorá značka spraviť toľko parády. Viem, je tu značka E-style, ktorá naozaj kvalitou a cenou dosahuje podobné výsledky, ale aj tak si myslím, že by sa nikto nenahneval keby Colour Pop konečne viac prerazili na európsky trh. 

Momentálne neviem predpovedať, či budem svoju zbierku Colour Pop rozširovať, ale je tam ešte pár prirodzených odtieňov do ktorých by som išla a aj pár trochu duochromatických farieb, ktoré sú založené na rovnakom princípe ako Bae. 

Tiež premýšľam nad ich lícenkami a niektorými ďalšími produktmi z ich portfólia, ale uvidíme :). 

Zaujali vás tieto očné tiene od americkej značky Colour Pop?

Komentáre

  1. o! coloorpop potrebujeme v europe to je jasná vec :) prezraď mi ako si sa k nim dostala :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cez známu na IG a ona cez ďalšiu známu, bola to dlhá cesta :D. Tri mesiace to trvalo :).

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.