Yankee Candle #6

Ahojte. Dnes som si znovu pre vás pripravila recenziu na novo vyskúšané vosky a jednu votivku. Všetky som pálila v poslednej dobe, takže recenzia je čerstvá  ako ranná tlač :D. 
Yankee Candle - Home Sweet Home
Home Sweet Home - vonný vosk
Ide o veľmi intenzívnu vôňu, ktorá mi príde takým spojením vône Ginger Dusk so škoricou a klinčekmi. Je naozaj veľmi intenzívna a v krátkej dobe prevonia celú miestnosť. Za mňa skvelá na chladné jesenné a zimné večery. Ale neodporúčam ju ľuďom, ktorí mávajú migrény z intenzívnych vôní. Jediná škoda je, že nie je tak bežne dostupná a väčšinou ju človek zoženie na e-shope. 


Yankee Candle - Honey Glow
Honey Glow  vonný vosk

Ide o veľmi intezívnu sofistikovanú parfémovú vôňu. Mne osobne naozaj pripomína nejaký parfém, trochu môj obľúbený Zara Woman Gold. Mnohí tvrdia, že pripomína parfém Gucci (tuším Guilty), ale neviem to posúdiť tento parfém som nemala. Povedala by som, že ide naozaj o takú typickú jesennú vôňu, ale ja by som ju kľudne pálila od jesene do jari. Proste celá vôňa mi pripomína stelesnenie a spojenie medu s jesennými lúčmi slnka. Túto naozaj odporúčam, svoju povesť si získala právom. 


Yankee Candle - Lilac Blossoms 
Lilac Blossoms  vonný vosk

V prípade tohto vosku naozaj cítite jemnú vôňu orgovánu. Ako keby ste práve vošli do kvetinárstva. Povedala by som, že vôňa je naozaj veľmi jemná, prevonia síce izbu, ale necítite ju s takou intenzitou. Mohla by teda vyhovovať tým, ktorí majú z intenzívnych vôní bolehlav a ktorí milujú vôňu kvetov. Skutočnú vôňu kvetov, nie umelé vône :). Myslím, že tento vosk by bol skvelým spoločníkom na jar a práve prostredníctvom vosku som si trochu nostalgicky pospomínala na poslednú jar :). 


Yankee Candle - Summer Scoop 
Summer Scoop - votivka 
V tomto prípade som bola sklamaná. Votivka síce krásne vonia (ako zmrzlina alebo jogurt s príchuťou lesného ovocia), ale po zapálení som nič necítila. Ako keby som si zapálila obyčajnú vonnú sviečku z drogérie. Proste absolútne nič a to som k nej čuchala aj veľmi blízko aby som vám ju mohla aspoň opísať do tohoto článku ale proste nič. 
Na druhý pokus som sviečku prekrojila a normálne ju vložila do aromalampy ako vosk, keďže to mnohé baby odporúčali, že vôňa bude intenzívnejšia. Bolo ju teda cítiť lepšie a mala som pocit ako keby som pálila Marshmallow :D. Čiže vôňa je naozaj sladká a marshmallowská. Mám rada sladké vône aj vône koláčikov a podobne ale táto mi úplne nesadla. 


Tak to je dnešná recenzia toho, čo som poslednú dobu pálila a zároveň aj voskov a jednej votivky na ktoré sme tu recenziu ešte nemali. 
Do komentárov mi napíšte, ktorú z týchto vôní ste mali ( v hocijakej forme či vosk, votivka, sviečka) a či vám niektorá prirástla k srdcu. Mne určite prvé tri prirástli a pravdepodobne by mi vyhovovala aj Summer Scoop ale asi vo forme vosku nie votivky. 

Komentáre

  1. Mala som Home Sweet Home a nebola to za mňa správna voľba , jednoducho ja asi na také tie škoricové voňe nie som . Síce vosk som vypálila ale už by som si ho viac nekúpila . Čo sa týka Ginger Dusk tak to je o úplne inom táto vôňa ma milo prekvapila je príjemná a čo ja všeobecne teda zázvor nemám rada ale v tomto vosku ho cítim je jemne , neviem možno to je aj tým že vosky pálim vo veľkom priestore takže sa to pekne rozplynie ale táto vôňa sa mi vážne páči a už mám druhý vosk . Chcela by som určite vyskúšať Summer Scoop keďže každý o tejto vôni básni ale ešte som ju nikde kam chodím na YC nenašla . :)
    Life is beautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda že ti nesadla, ale je pravda že je dosť výrazná, čo zas ja potrebujem lebo slabšie vône vôbec necítim. Summer Scoop vyskúšaj pokiaľ máš rada sladké vône, mne nejak nesadla prišla mi trochu umelá :D.

      Odstrániť
  2. Honey Glow mi naozaj sadla a nesadla mi zase Summer Scoop aj keď väčšinou mi sladké vône sedia.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.