Balea - Telový krém s bambuckým maslom

Ahojte. Tak dnes som si pre vás pripravila menšiu recenziu na telový krém, ktorý som si našla vo vianočnom DM boxe. Veľa som popravde od neho nečakala, pretože nie je to nie čo čo by ma normálne v regáli zaujalo ale po jeho vyskúšaní... veď si počkajte :D. 


Samotný krém je v takomto balení ako sme zvyknutí pri telových maslách. Je to z dôvodu, že krém je naozaj hutný a vytláčať ho z tubičiek by bolo na preťaženie šliach na rukách :D. 




Svojou konzistenciou mi veľmi pripomína Nivea telové mlieka a dokonca má aj podobnú parfemáciu ako Nivea. 

Krém príjemne zhydratuje, nejde o nejaké light telové mlieko ale ani o mastné dlho sa vsakujúce telové maslo. Je to niečo medzi. A to mi práve veľmi vyhovuje. 





Popravde na to, že som od neho nečakala veľa som si ho obľúbila. Zistila som že mi vyhovuje trochu viac ako tekuté telové mlieka a zároveň aj viac ako hutné telové maslá, pretože naozaj krásne premastí ale sa aj rýchlo vstrebe. 

Preto by som ho odporučila tým, ktorí nepotrebujú zase nejakú veľmi veľkú hydratáciu ale na zimu hľadajú niečo hutnejšie. Pre sušienky by som ho možno odporučila na leto, keď nechcú hutné maslo ale niečo jemnejšie. 

Taktiež tým, ktorí sledujete zloženia produktov, som odfotila aj jeho zloženie. Ako vidíte obsahuje aj kokosový olej, panthenol a mandľový olej. 





Čiže záverom, telový krém bol pre mňa veľmi veľkým prekvapením a určite sa k nemu niekedy znova vrátim. Krém sa dostal na môj zoznam obľúbených produktov čo sa týka starostlivosti o telo. 




A čo vy? Máte už skúseností s telovými krémami od Balea? Kľudne mi dávajte aj tipy, ktoré telové produkty od Balea sa ešte oplatí vyskúšať :). 

Komentáre

  1. Pro mě by na zimu moc nebyl, ale na léto by byl pro mě perfektní, to vždy pořebuju nějaký pořádný krém :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No pre sušienky tento na leto. Mne ale sedí aj teraz ale striedam ho s olejmi :)

      Odstrániť
  2. Baleu mám ráda, ale žádné tělové krémy jsem od ní nezkoušela. Vlastně, nepoužívám žádný tělový krém :D Super recenze :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mňa by nenapadlo ho kúpiť, ale bol v DM boxe. A nesťažujem sa a asi vyskúšam aj daľšie maslá a krémy od Baley :).

      Odstrániť
  3. že sušienky :-D hehe tieto masla som ešte teda neskúšala ale vždy sa nájde nejaké iné ktoré si kúpim a na tieto zabudnem a práve takéto by sa mi zišlo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto je skôr krém ako maslo, ale chystám sa niekedy skúsiť aj tie Balea maslá alebo maslá od Alverde. Ale najprv musím minúť tie moje zásoby :D:D:D.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.