Catrice - Lip Smoother

Ahojte. Keďže celý september sa niesol u mňa v nakupovaní produktov na pery tak aj tento článok bude takou menšou recenziou na jeden z nich. Ide konkrétne o lesk na pery v tube od Catrice, ktorý má byť nejakou obdobou Clarins Lip Perfector. 

Catrice Beautifying Lip Smoother - 020 Apricot Cream 
Ja mám odtieň 020 Apricot Cream, čo je tá bledšia a viac marhuľová verzia, ktorá sa dá zohnať v našich drogériách. 


A čo hovorím na túto ,,napodobeninu“?


Je fajn. Je to niečo medzi balzamom na pery a leskom. Je to niečo také čo si dáte v dni keď nemáte náladu na tažký a vysušujúci rúž alebo máte pery v nie dobrom stave a chcete to trochu zamaskovať. 


Tiež mi vyhovuje viac aplikátor v tejto verzii ako pri klasických leskoch. Prečo? Lebo jednoducho pri klasických leskoch používate nejaký aplikátor, ktorý znova vkladáte do obsahu celého produktu. Tu sa táto hubička dá aspoň zvonka vydezinfikovať dezinfikačným sprejom. Proste celý tento systém mi príde menej nechutný, to je všetko. 


Catrice Beautifying Lip Smoother - 020 Apricot Cream 
Pozor, ale tento Lip Smoother vám určite nenahradí nejaký dobrý vyživujúci balzam keď máte pery v zlom stave. Je to proste len také niečo čo pery nevysušuje trochu im dodá lesk a farbu ale nie je to ani balzam ani lesk (je to proste lip smoother alebo ako si to nazvalo Clarins lip perfector). 


Či môžem tento produkt odporučiť? 

Určite áno, ale nie tým, ktorí si potrpia na klasický dlhotrvácny rúž a najmä výraznú pigmentáciu. Odporučila by som ho tým, ktorí nemajú radi niečo výrazné. Ideálne aj pre školopovinné – nástky. 

Záverom len dodám, že produkt samotný som si obľúbila, ale určite sa nechystám kupovať ďalšie odtiene a už vôbec nemám potrebu kupovať Lip Perfector od Clarins (príde mi to ako drahá sranda, za tú sumu som ochotná investovať do dlhotrvácneho rúžu, ale nie do niečoho čo je medzi balzamom a leskom). Proste na dni keď nebudem mať náladu na rúž si vystačím úplne v pohode aj s týmto od Catrice. 


A čo vy? Máte skúsenosti s týmto Lip Smootherom od Catrice?

Komentáre

  1. Odpovede
    1. Na perách je len veľmi jemne sfarbený takže taký ten šup šup keď je človeku trápne vyťahovať zrkadielko :D

      Odstrániť
  2. ja ho mám už dlhšie presne tento a som sním spokojná ani sa nelepí a vždy keď potrebujem na rýchlo sa dá naniesť či už kôli tej jemnej farbe ale aj trošku hydratacie:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som s ním spokojná. Najmä v tie krízovejšie dni keď pery naozaj nie sú vo svojej kondícii na kalsický rúž :).

      Odstrániť
  3. Pěkná recenze :) o tomhle jsem ještě neslyšela, ale vypadá to zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa práve zaujal tým balením a aplikátorom a tým že nejde ani o lesk ani o balzam ale o niečo medzi :).

      Odstrániť
  4. Vubec ho neznam, ale pouzila bych ho asi presne na ty stejne dny jako ty :) a ten aplikator me dostal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už som na to pozerala v drogérii ale vždy som ho tam nechala, možno je čas ho konečne kúpiť! Aplikátor musí byť super e.l.f má podobný a je úplne jemnučký :) Another.day.with.Hana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne príde super, len cena možno trochu vyššia ako si myslím že je hodné dať za farebný balzam. :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.