Lavera Repair - balzam na pery

Dnešná recenzia bude zameraná na starostlivosť o pery. Pre mňa osobne je dôležitá, pretože nemám rada pocit suchých alebo napätých, štípajúcich pier. Preto neustále skúšam rôzne nové balzamy, aj keď už svojich favoritov mám (no jo blogerský a ženský syndróm špekulovania :D).

Dnes sa bližšie pozrieme na zúbok jednému prírodnému balzamu na pery od značky Lavera a konkrétne verzia Repair.


Balzam sa mi podarilo ukoristiť v zľave, tak som ho zobrala na vyskúšanie. Čo sa týka obalu, ide o klasický obal, nenadche ani neurazí. 

Samotný balzam je žltej farby a má takú zvláštnu voskovú konzistenciu, pri ktorej máte pocit že sa vám snáď roztopí (čo sa našťastie nedeje). Veľmi mi pripomína nechtíkový balzam na pery od značky Alverde, dokonca aj podobne vonia. 


Čo sa týka hydratácie, balzam hodnotím veľmi pozitívne. Vytvorí príjemný povlak na perách,ktorý naozaj vydrží aj niekoľko hodín. Nemáte po ňom neustále pocit že každých 10 minút potrebujete pretierať pery. 
Taktiež balzam po natretí nielen pery vyživí a zhydratuje, ale dodá im aj krásny lesk. Čiže je skvelý pre ľudí, ktorí chcú mať jemný lesk na perách ale zároveň si nechcú dávať bežný lesk alebo rúž. 



Negatívom balzamu ale je, že mám pocit že trošku rýchlejšie z neho ubúda ako som zvyknutá a taktiež že jeho konzistencia spôsobuje že má tendenciu sa v tube ohýbať a možno aj zlomiť (čo sa mne našťastie nestalo).  Na druhú stranu, balzam sa dostal na môj zoznam obľúbených a naozaj výživných balzamov, ktoré aj niečo skutočne s perami robia. 

Čiže môžem ho za seba odporučiť každému, nielen maniačkam do prírodnej kozmetiky a maniačkam na balzamy na pery, ale aj každému kto má problém so suchými perami. 



A čo vy? Skúšali ste už balzamy od značky Lavera?

Komentáre

  1. Já jsem na balzámování rtů úplně ujetá a docela mi přijde, že i díky tomu se mi častěji vysušují... takže vždy potřebuji pořádně hydratační lůj nebo balzám a tenhle zní fakt fantasticky, jen si nejsem tak jistá, jestli se dá u nás sehnat :(

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.