Nákupy a novinky Júl 2015

Čauce mravce. Keďže je začiatok ďalšieho mesiaca, tak dnes si dáme zase jeden šmírovací článok o nákupoch z minulého mesiaca.
Tak poďme na to.

Prvým minulomesačným nákupom boli nejaké tie produkty týkajúce sa starostlivosti o nechty. Konkrétne odstraňovač nechtovej kožičky od Sally Hansen (nechápem ako som mohla bez neho byť :D), Essence pilník 4v1 a výživný olejček na nechty aj nechtovú kožičku tiež od Essence.


Ďalším nákupom bol opaľovací krém značky Cien s ochranným faktorom 20, ktorý som kúpila na skúšku.



Ďalšími potrebnými úlovkami v Lidli boli tieto jednorázové holítka Cien, ktoré vydržia aj na viac holení a môžem ich naozaj odporučiť, sú za dobrú cenu, oholia, ale zároveň to vo vani nevyzerá ako zabíjačka vďaka ich ohybnej hlavici. Druhým úlovkom sú odličovacie obrúsky Iseree.



Taktiež som znova nakúpila nejaké tie vonné vosky Yankee Candle o ktorých po ich dopálení bude recenzia.



Taktiež som letela do Dm Drogerie kúpiť linky od Essence ale zbadala som že majú znova limitku skvelého peelingu, ktorý bol už minulý rok a skvele vonia aj skvele peelinguje a taktiež vo výpredaji bol jeden nude lak od Catrice tak som neodolala.



Konečne sa mi podarilo zohnať slip-ony (ja to volám papuče do škôlky :D, lebo mi to pripomína také nasúvačky čo sa nosili v škôlke, tu sú) v mojej veľkosti a také čo nevyzerajú ako z cirkusu a majú pevnú podrážku.



Ďalším veľmi potrebným úlovkom bolo korečné pero na nechty od Essence a oddelovač prstov na lakovanie nôh.



Taktiež som sa konečne odhodlala vyrobiť si vlastné homemade sérum s vitamínom C, takže som si kúpila vitamín C v prášku a použila som túto prírodnú pleťovú vodu od Nonique ako základ. Uvidíme čo to teda spraví.



Keďže holiace gély od Balea mi vyhovujú kúpila som si túto v letnej vôni do zásoby.



V júli sa mi historicky prvýkrát podarilo niečo vyhrať a to stredný housewarmer od Yankee Candle z novej kolekcie Out of Africa, keďže som veľký fanúšik a už som na Yankee aj minula nejakú tú sumu, tak sa teším veľmi (obvykle vyhrávajú ľudia ktorí ani netušia čo vyhrávajú a sú chronickí zdieľači na Facebooku, čo je mne hrozne proti srsti).



Tiež sa mi konečne podarilo zohnať ponožky do nízkych tenisiek a pláteniek :D.



Tiež som bola na nákupoch v Bratislave, kde som bola v Ikey a v Avione a ukazujem vám časť mojich nákupov, ktoré budú pre vás snáď najzaujímavejšie a to parfém zo Zary, svietnik z ktorého mám stojan na štetce a konečne som zohnala fľašu na vodu. 


Keďže najradšej nosím športové oblečenie  tak sa teším že sa mi konečne podarilo zohnať športový vak Vans,  ktorý teraz ťahám všade so sebou a zohnala som ho na snowboard-online.sk. Bála som sa ako v ňom budem hľadať veci či to nebude ako čierna diera ale hľadá sa v ňom lepšie ako v kabelke :D:D.



A tiež konečne v Lidli mali znova športové podprsenky, kde ich majú za najlepšiu cenu a naozaj si nevybijete zuby (veď viete o čom :D). Taktiež som vychytala konečne zľavu na bežecké nohavice z New Yorkeru :).



A taktiež sa mi podarilo v Lidli ukortistiť tenisky ktoré využijem ako na cvičenie tak aj na nosenie von na prechádzky.



A čo ste si kúpili vy za mesiac júl? Kľudne sa pochváľte, preháňajte, komentujte :D.
Čo sa týka nákupov za august, pravdepodobne budú veľmi chudobné snažím sa šetriť, okrem mojich menín, ktoré mám v auguste ale aj tam sa chystám kúpiť skôr veci potrebné :). Uvidíme ako sa mi ju podarí šetrenie dodržať :). 


Fotím na: Canon PowerShot SX130 IS

Komentáre

  1. Parádne nákupy! Vidím, že plno z tých vecí tiež potrebujem :D
    Donny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nezabudni na augustovú stopku :D Ja sa zatiaľ držím aj keď nakúpila som pár vecí ale tie boli skôr potrebné :D okrem jednej :D.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.