L´occitane - Krém na ruky Néroli & Orchidée

Čauce mravce. Ako viete, v júni som si za odmenu za štátnice kúpila drahý krém na ruky od L´occitane. V dnešnom článku si povieme o ňom niečo viac a konečne si na neho spravíme malú recenziu. V obchodíku som skúšala všetky možné vône a vybrala si vôňu Néroli & Orchidée. Objem je 30 ml a cena je 7,50 eura. 


Čo sa týka vône je veľmi príjemná. Tí, čo máte radi vôňu vypratého prádla si prídete na svoje. Naozaj krém vonia po príjemnej aviváži alebo prášku. Balenie je také charakteristické pre L´occitane so šróbovacím uzáverom, čím sa snažia nalákať aj na pekný obal. 


Čo sa týka zloženia nie je nejaké tragické, akurát ten dimethicone znova na scéne. 


Krém testujem už dlhšiu dobu (už je takmer prázdny, to čo vidíte na fotke je minulosť :D). Čo sa týka konzistencie ide o klasický hutnejší krém, čiže krém netečie ale nie je vôbec mastný. Čiže z toho vyplýva aj hydratácia, nie je pre úplné sušienky. Mne ale postačuje a mám rada ten pocit na rukách po jeho použití. Ruky nemáte vôbec mastné, ale cítite aké sú vyživené a jemné a takýto pocit na rukách som zatiaľ nezažila po žiadnom kréme na ruky.

Čo sa týka negatív krému, ide najmä o cenu za objem. Pretože myslím že 7,50 eura za 30 ml je celkom dosť. Človeku, čo si musí mazať ruky po každom umytí rúk asi vydrží týždeň. Ja si krémujem ruky len podľa potreby, takže mne postačí na istú dobu. Ďalším negatívom je že nie je až taký mastný a práve ľuďom, ktorí majú suchšie ruky vyhovovať nebude. Po tretie mne tak nejak časom začalo vadiť to uzatváranie krému, lebo nie vždy začne človek v rýchlosti šróbovať správne. 

Čo sa týka verdiktu, krémik si kúpim si za nejaký čas znova, keď sa budem chcieť odmeniť, ale kupovať si ho pravidelne je asi nad moje finančné možnosti. 



A čo vy krémy od L´occitane? Ktoré vône by ste mi ešte vedeli odporučiť?

Fotím na: Canon PowerShot SX130 IS

Komentáre

  1. Prečo máš vyhrady voči dimethiconu v kreme na ruky? Silikony môžu vadiť v prípravkoch na tvár a aj to len pri problematickej pleti, prípadne niekomu vadia vo vlasovej kozmetike. V kreme na ruky a keď je navyše pomaly na konci zloženia, čiže je ho tam málo by mi absolutne nevadil :-)
    /Kaviareň u mačky/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne osobne nejak nevadí, skôr som len na to upozornila, niektorí ľudia ktorí uprednostňujú len prírodnú kozmetiku, tým by to mohlo vadiť :). Pri tomto kréme to mne osobne určite nevadí, lebo ani nerobí taký hnusný silikónový povrch ako niektoré iné krémy na ruky. Ináč by som sa k nemu nechcela vrátiť :).

      Odstrániť
  2. Achjoooo to jsem neměla vidět! No samozřejmě to chci (už jen kvůli obalu!)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.